Den 10 juni klockan 8-9 är vi välkomna till Ibis Fastigheters senaste förvärv – fd Ockelbo Ost-lokalen.

Vi kommer få höra mer om Ibis Fastigheters planer och vi får även gå en rundtur i lokalerna, som finns att hyra. Därefter blir det lite hänt och på gång från kommunen, Magnus Jonsson kommunstyrelsens ordförande deltar. Årets enkätsvar och ranking för företagsklimatet släpptes 28 maj – regionchef Svenskt Näringsliv Dan Nygren finns på plats. Även arkivchef på Arkiv Gävleborg, Jenny Wessman-Öström. De bevarar arkiv från företag, föreningar och privatpersoner i Gävleborgs län.
En fullspäckad morgon och ett bra tillfälle att träffas, nätverka och knyta nya kontakter!
Anmäl dig genom att mejla till naringsliv@ockelbo.se senast 8 juni.
Hjälpte informationen på den här sidan dig?